15 ægte klager fra turister, som bringer et smil frem på læben!
Rejsebureauerne får ofte klager fra utilfredse kunder. De fleste klager vedrører usand reklame, problem med selve rejsen, eller skjulte omkostninger. Nogen gange dukker der imidlertid nogle fuldstændig absurde klager op, som gør, at rejsebureauerne ikke rigtigt ved, om de skal le eller græde ... En turistportal, som samarbejder med nogen af de største rejsebureauer, herunder Thomas Cook, har samlet en liste over de underligste klager. Nedenfor præsenterer vi 15 af dem.
1. Sandet på stranden var for fint. Det kom ind i alle lommer og tasker.
2. Ingen havde informeret os om, at der var fisk i søen. Vores børn var rædselsslagne.
3. Under min rundrejse i Indien blev jeg indigneret over, at de fleste restauranter serverede karry. Jeg kan ikke lide stærkt krydret mad.
4. Butikkerne i Puerto Vallarta var lukket om eftermiddagen, og jeg ønskede ofte at købe noget under siestaen. Det burde være forbudt!
5. Jeg blev bidt af en myg. Der stod ikke noget i brochuren om, at der er myg i Grækenland.
6. Vi havde reserveret en tur til et vandland, men ingen havde fortalt os, at vi selv skulle tage badetøj og håndklæder med. Vi troede, at det var inkluderet i prisen.
7. Det burde stå i brochuren, at man ikke kan købe honningkager i de lokale supermarkeder.
8. Sandet på stranden så ikke ud som det på billedet. Det var mere gulligt, og ikke hvidt.
9. Vi var på en tur til Spanien, og havde problemer med at gøre os forståeligt for taxachaufførerne, for de talte alle sammen spansk.